Koleksi SMS (Part 3)

Janji ya! kita sahabat sejati...
i rumah..u atapnya,
i daun..u bunganya;
i sarang..u burungbya;
i tarzan..u monyettnya..
janji ye nyet..
ye, ye?..  
===============================================================
Dalam kolam ada berudu, dalam hati ada rindu,
Jangan perasan atau terharu,
Bukan nak ucap salam rindu,
Bukan pulak nak kata I Love U,
Cuma nak pesan sesuatu,
Nak kawin jangan lupa trim bulu.....
=============================================================== 
Sang lalat dan bini lalat pergi merayau rayau mencari makan, mereka masuk ke dalam jamban untuk makan tahi. Bini lalat berkata..
Bini : “Bang, kenapa kita kena makan tahi hari-hari?”
Laki : “ Hish… Jangan cakap benda-benda kotor time makan!”
=============================================================== 
Seorang datuk dan cucu sedang berbual bual pada waktu petang…
Cucu : “Tuk, kenapa rambut atas mu beruban?”
Datuk : “Sebab kurang hiburan”
Cucu : “Tapi nenek kata, rambut kat bawah tu takde pun putih??”
Datuk : “Apa mau hairan, Itu kan pusat hiburan!” “Binawe punya nenek ngko!”
=============================================================== 
Serius la syg..jgn
main2, I btl2 perlu
kn u, I xleh hidup
tanpa u, tanpa u
hidup I x menentu, i
sygkn u.. Oh
jantung ku..
'SAYANGILAH
JANTUNG ANDA'..
=============================================================== 
Tips untuk ceria:
Jika kamu resah, pandanglah wajahmu di cermin dan katakalah… “Oh my God, Kiutnya aku”.. Tapi kena ingat… Jangan buat selalu sebab tak elok menipu…
=============================================================== 
One day u'll
be surprise..
To see
me
bside
u
U & me
LAUGHING,
U & me
CRYING,
U & me
DREAMING,
U & me
together
Forever
Just u & me
In
MENTAL HOSPITAL
u patient & I Doctor
=============================================================== 
.::!!!!!!!::.
C!! 6 6 "-.
"-卂_o.-'
HOO..HOO..
SAYA NOHARA SHIN
CHAN..
UMUR 5THN..
HOBI, KACAU ORG
TERUTAMA TUAN
PUNYA FON NI..
HAHAHA..
=============================================================== 
()".."() Here is a
( (T)) Teddy
(,,)(o)(o) bear 2
sit upon ur bed
..but if u dream
of someone else
instead of me..
-it'll punch ur
head!..;p hahah
nitez..
:lol:
;