Maharaja Lawak 2011 minggu ke 12

Salam,

semalam  masa tunggu nak tonton rancangan kegemaran maharaja lawak hati memang dah tak sabar nak menonton kumpulan kegemaran JAMBU, tapi hampa memang tak lawak lansung. Apasal dua minggu nie lawak mereka cam lawak bod*h dan bosan. Nasiblah ada imuniti kalau tak memang dah kena buang dah. Tapi takpa yang penting kumpulan sepah meletup, syok tambah giler.

          ahHA, ada tak yang belum tengok maharaja lawak minggu ke 12 nie, mil sengaja upload ke blog mil nak berkongsi-kongsi manatau korang kerja ataupun tak sempat nak tengok. Jadi mil adalah sediakan di bawah nie buat santapan korang.

Selamat Menonton >>

~~ Pusingan Pertama ~~

Sepah Part 1

 


Nabil Part 2



R2 Part3



Jozan Part 4



Jambu Part 5

 


~~ Pusingan ke dua ~~

Sepah part 1




Nabil part 2

 


r2 part 3

 


Jozan Part 4

 


Jambu 5

 


Penyingkiran

 
 
          Untuk kali in, sepatutnya dua kumpulan yang kena singkir tapi mil dah tahu dah r2 je yang kena singkir sebab empat kumpulan teratas memang dah jadi kumpulan kegemaran juri sama ada nabil atau jozan atau sepah dan jambu kalau kena buang salah satu confirm kena bagi imuniti. 
 
* Jadi, tahniah buat kumpulan yang berjaya ke peringkat akhir. Dorang menang atau tidak janji mil sebagai penonton terhibur. Buat Yang Tebaik.

Sekian :)
Think it, Use it.
Jangan simpan.

4 Orang Pengkritik:

;